Shahnon.com
Home | About | Blog | Bahasa Melayu | Archives | Academic | Pictures | Store | Links | Contact

. books, movies, musics, social, politics, travel, photography, art, et cetera .

Sunday, January 08, 2006

 

Adi belanja makan


rakan-rakan ofis di Naili's Place, Sentul. [tora,imah,me,fatie,eby,adi,02, chenard,zam,ayun; j2 takde dlm gambar]

Hari ni hari last Adi (ex-roommate, ex-officemate dan juga orang kuat nanafc :p) keje kat office. Dia akan ke IPDA (Institut Perguruan Darul Aman), Jitra lepas ni. Semalam dia belanja kitorang semua dinner. best best. Semalam kat Naili's, budak-budak ni terserempak dengan Amylia AF3. Chenard sempat ambik gambar. daymnnn nak jugak. hehe. walaupun aku takde minat sangat pun. :p
Selamat maju jaya diucapkan kepada Adi, yang bakal mengikut jejak langkah mak bapak dia, sebagai seorang guru. :)

Selamat menyambut Hari Raya Qurban, in advance.

Peterpan - Tak Bisakah


Comments: Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



Links to this post:

Create a Link



<< Home

Archives

November 2004   February 2005   March 2005   April 2005   May 2005   June 2005   July 2005   August 2005   September 2005   October 2005   November 2005   December 2005   January 2006   February 2006   March 2006   April 2006   May 2006   June 2006   July 2006   August 2006   September 2006   October 2006   November 2006   December 2006   January 2007   February 2007   March 2007   April 2007   May 2007   July 2007   November 2007   January 2008  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]

 

 

 

 
shahnon.com © 2002 - 2009