Shahnon.com
Home | About | Blog | Bahasa Melayu | Archives | Academic | Pictures | Store | Links | Contact

. books, movies, musics, social, politics, travel, photography, art, et cetera .

Thursday, December 01, 2005

 

i need a haircut..


..eh tengok sana!


..sini laa

Untuk blog entry sebelum ni, semua pun jawab dengan betul tapi kena ikut skema jawapan la kan. Oleh itu farhan telah menjawab dengan hampir tepat iaitu; benda yang ada 3 kaki (tripod) tapi kurang tepat sebab gambar kat rumah ina tu tak guna tripod. :p Maka jawapan yang paling tepat untuk blog entry sebelum ni ialah - ketiga-tiga gambar tu diambil menggunakan self-timer & photographer yang sama. hehe :p

---------------------------------------------------------------------------------

- Dah masuk bulan Disember dah ni. Ada je benda yang tak sempat settlekan lagi. Punca utama yang paling disyaki ialah-procrastination (kohkoh); selain beberapa faktor sampingan lain. but I think the least i could do is to finish off all the books that i've planned to read by year end. hmm.

Architecture in Helsinki - Wishbone (current fav. band)

Comments: Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



Links to this post:

Create a Link



<< Home

Archives

November 2004   February 2005   March 2005   April 2005   May 2005   June 2005   July 2005   August 2005   September 2005   October 2005   November 2005   December 2005   January 2006   February 2006   March 2006   April 2006   May 2006   June 2006   July 2006   August 2006   September 2006   October 2006   November 2006   December 2006   January 2007   February 2007   March 2007   April 2007   May 2007   July 2007   November 2007   January 2008  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]

 

 

 

 
shahnon.com © 2002 - 2009